کارشناسی خودرو در محل

1. انتخاب خودرو

انتخاب برند، مدل، تیپ و سال تولید خودرو

Sort by Name A - Z
Filters Sort results
Reset Apply

خرید خودرویی که از وضعیت سلامت آن اطمینان ندارید، ریسک بزرگی است. شاید حتی خود فروشنده نیز معایب خودرو را نداند. بهتر است از یک کارشناس باتجربه بخواهید خودرو را در محل بازدید کند.

2. انتخاب منطقه

انتخاب منطقه ای که کارشناس باید در آنجا حضور یابد

Filters Sort results
Reset Apply

3. محاسبه قیمت

هزینه خودرو در هزینه منطقه

هزینه کارشناسی خودروی شما

در حال بارگذاری ...

انتخاب آدرس

کارشناسی رنگ و بدنه خودرو چگونه انجام می شود؟

بهترین و مطمئن ترین روش استفاده از بازدید چشمی توسط یک کارشناس باتجربه است. کارشناس خودرو باید شاسی و پنل های بدنه را بشناسد، اصول تهیه رنگ و روش های رنگ آمیزی بدنه را بداند و بتواند انواع آسیب های قبلی که به شاسی یا بدنه خودرو وارد شده است را تشخیص دهد. با این حال به جهت دقت بیشتر، از انواع دستگاه های کارشناسی مانند ضخامت سنج مگنتی و دیجیتالی، چراغ قوه های معمولی و مادون قرمز و سایر ابزار کارشناسی نیز استفاده می شود.

آیا وضعیت فنی خودرو هم بررسی می شود؟

ابتدا کامپیوتر خودرو در حضور خریدار یا متقاضی با دستگاه دیاگ بررسی شده و علت خطاهای موجود و نحوه برطرف کردن آنها مشخص می شود. سپس نحوه کارکرد خودرو در حالت ساکن شامل استارت خوردن، صدای موتور، لرزش، روغن ریزی، تحلیل دود اگزوز و سایر موارد فنی بررسی شده و در نهایت در صورت رضایت مالک و شرایط مناسب محیطی و جوی، مواردی مانند عملکرد طبیعی موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و ترمزها از طریق تست سواری بررسی می شوند.

کارشناسان چه میزان تجربه و مهارت دارند و چه آموزش‌هایی می‌بینند؟

تمام کارشناسان بیش از یک دهه تجربه عملی در بازار خودرو دارند و علاوه بر مدرک دانشگاهی معتبر، دوره های آموزشی فنی و حرفه ای را نیز گذرانده اند و از خوشنام ترین و باتجربه ترین کارشناسان بازار هستند و همچنین در دوره های زمانی مشخص در دفتر شرکت، تجربه های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. می توانید با مراجعه به صفحه درباره ما در مورد کارشناسان ما بیشتر بدانید.

آیا خدمات کارشناسی ضمانت دارد؟ اگر گزارش کارشناسی اشتباه بود، چه‌کار باید کرد؟

با توجه به مهارت و تجربه کارشناسان «اُتول تو»، امکان تشخیص اشتباه بسیار پایین است، با این حال از طرف شرکت «آرتا رادین نفیس» به شماره ثبت 532619 و شماره پروانه کسب 0468414304 هر گزارش تا 24 ساعت ضمانت کارشناسی رنگ و بدنه تا سقف یک میلیارد ریال دارد. توصیه ما این است که بهترین ضمانت خدمات کارشناسی خودرو همواره استفاده از یک شرکت معتبر و کارشناسان باسابقه و مورد اطمینان است و پرداخت خسارت بالاتر نشانه کیفیت کار نیست.

فرایند درخواست کارشناسی خودرو چگونه است؟

برای ثبت سفارش می‌توانید در بالای همین صفحه فرم درخواست را تکمیل یا از ساعت 8 تا 19 با شماره تلفن 86046056-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و پس از تأیید نشانی و شرایط بازدید، کارشناس به محل شما اعزام می‌شود.

پس از ثبت سفارش امکان تغییر خودرو و محل یا زمان بازدید وجود دارد؟

با تماس تلفنی با دفتر پشتیبانی خدمات شرکت با شماره 86046056-021 می توانید تا 2 ساعت مانده به آغاز خدمت، آدرس محل بازدید، زمان مراجعه کارشناس و یا حتی خودروی مورد نظر را تغییر دهید. هزینه کارشناسی جدید بر حسب آدرس و خودروی جدید محاسبه خواهد شد.

لغو درخواست کارشناسی چه زمانی امکان‌پذیر است؟ آیا در صورت لغو، هزینه آن بازگردانده می‌شود؟

تا 2 ساعت مانده به آغاز خدمت، امکان لغو سفارش با بازپرداخت کامل وجه وجود دارد. پس از این زمان و تا قبل از آغاز کارشناسی، در صورت لغو سفارش 50 درصد از هزینه کسر شده و مابقی به حساب متقاضی واریز خواهد شد.

آیا خودروی صفر هم نیاز به کارشناسی دارد؟

بله در مواردی دیده شده که خودروهای صفر مشکلات بدنه مانند رنگ شدگی یا تعویض قطعات دارند که مربوط به ضعف تولید یا جابجایی در نمایندگی های فروش است. بنابراین قبل از امضای برگه تحویل خودروی صفر باید مانند یک خودروی کارکرده از یک کارشناس خودرو کمک گرفت.

آیا دستکاری در کیلومتر خودرو توسط دیاگ مشخص می شود؟

بله در مواردی که تمام ترفندهای کاهش کارکرد خودرو رعایت نشده باشند یا دستکاری در کیلومترشمار به تازگی رخ داده باشد، دیاگ زدن به تشخیص تقلب کمک می کند اما اغلب بررسی بصری مانند ساییدگی فرمان، دسته دنده، پدال ها، دستگیره درها، دسته راهنما، دیسک ترمزها، سر و صدای اتاق، لوازم با استهلاک زیاد و مصرفی و چندین نشانه دیگر توسط یک کارشناس مطلع و با تجربه بهترین نتیجه را دارد.

شرایط لازم برای کارشناسی در محل چیست؟

اول از همه بدنه خودرو باید تمیز و خشک باشد زیرا آلودگی ،گرد و خاک یا رطوبت، در کار تشخیص رنگ شدگی اختلال ایجاد می کنند. آفتاب شدید یا نور ناکافی، سر و صدای اضافی، لوازم اضافی در صندوق عقب و کاهش تمرکز کارشناس با پرسش های متعدد از طرف افراد حاضر در صحنه، از عوامل مزاحم هستند. همچنین مکان خودرو نباید ایجاد محدودیت در دسترسی ایجاد کند، به عنوان مثال خودرو چسبیده به دیوار یا در معرض عبور و مرور شدید سایر خودروها نباشد.

آیا امکان تنظیم قولنامه در محل بعد از کارشناسی توسط کارشناس وجود دارد؟

بله در صورت درخواست طرفین، قولنامه با رعایت تمام اصول قانونی با حضور دو شاهد در محل تنظیم شده و تمام مشاوره های حقوقی لازم ارائه خواهد شد. هزینه این خدمت 2 میلیون ریال است.

اگر تا آماده شدن خودرو کارشناس مدتی در محل معطل شد، آیا باید هزینه اضافی پرداخت شود؟

هزینه هر ساعت اضافی که کارشناس در محل خدمتی ارائه نمی کند، مبلغ 3 میلیون ریال است. بهتر است متقاضی دریافت خدمت از قبل هماهنگی های لازم جهت آماده بودن همه شرایط بازدید خودرو را انجام دهد.

بیشتر بدانید